ابراهیمحاتمی کیا، کارگردان سینمای ایران در روز سالگرد انقلاب اسلامی، پس از آن که مجری جشنواره ملی فیلم فجر اعلامنمودند برای دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی به روی سن بیایند و ایشان نیز آمدند، بعد از بای بسم الله عنوان داشتند که کارگردانی
وابسته است و آنگاه از سردار سلیمانی و امام زمانو سربازان گمنامشان و بچه های سپاه مایه گذاشتند و از کارآفرینی خود گفتند و بعد گروههاو جریاناتی چند و عده ای را -در حالی که نزدیک بود اشک از چشمانشان، دُرافشان گردد-، به باد انتقاد شدید گرفت و چنان جوگیر شد که شکایتش را از آنان به خدا برد!...دیشبکه مراسم دریافت جوایز جشنواره را از تلویزیون نگاه می کردم و صحبت های ایشان راگوش دادم، بیت بالایی را فی البداهه سرودم.سخنانقابل تامل ابراهیم حاتمی کیا پس از دریافت سیمرغ جشنواره در آپارات یوسف علیخانی؛ نویسنده ای که با واژگان، می رقصد و می نویسد...
ما را در سایت یوسف علیخانی؛ نویسنده ای که با واژگان، می رقصد و می نویسد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 17:47